home    mapa strony    praca  
  Home
  COGAIN - Szersza dostÄ™pność eyetrackingu
  Badania preferencji emocjonalnych
  Xerox - produkty Å‚atwiejsze w użyciu.
  Access testing - testy decyzji konsumenckich
  Poezja czy proza. Eyetrackingowy obraz czytania.
  Eyetracking wspomaga osoby niepeÅ‚nosprawne
  Jacob Nielsen orÄ™downikiem eyetrackingu
  Eyetracking i marketing behawioralny
  Ludzkie przyzwyczajenia inspiracjÄ… Microsoftu
  TheDenverChannel.com - audyt serwisu
  Eyetracking w Australii
  Enquiro i Eyetools dla Google - zÅ‚oty trójkÄ…t
  Poynter Eyetrack - nowe badani designu prasowego
  Nowy model matematyczny do systemów ET
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Aktualności ze świata > Access testing - testy decyzji konsumenckich

Access testing - testy decyzji konsumenckich

W poowie lat 90tych rzd australijski zainicjowa  program promowania w spoeczestwie wiedzy i kompetencji zwizanych z nowymi technologiami informatycznymi. Nadano mu nonie  brzmicy tytu "Cerative Nation" - Twrcze spoeczesto".

 

Jak niektrzy dziennikarze uszczypliwie komentuj, bye to kolejna, jedna z wielu akcja majca pokaza, e rzdzcy krajem s ludmi wiatymi, doceniajcymi znaczenie nowoczesnych technologii, a moe i nawet, e si na tym znaj. Bez wzgldu na komentarze, jednym z jego efektw, jakby ubocznym, ale wanym, byo powstanie innowacyjnej firmy konsultingowej oferujcej specjalistyczne usugi w zakresie testowania jakoci technicznej i uytkowej  (usability studies) produktw technicznych, gwnie informatycznych.

 

Zlokalizowana w Melbourne firma nosi nazw Access testing Ltd, www.accesstesting.com, ktra oddaje jej gwn ide i misj - testowanie rnych aspektw dostpnoci produktw technicznych. Nie chodzi tu od dostpno w sensie handlowym,  ale o to jak produkt, jego cechy i funkcjonalno  stanowi o dostpnoci uytkowej produktu dla klienta.  Okazuje si, e testowanie jest faktycznie nieodzown faz rozwoju produktu rzeczywicie uytecznego i akceptowanego przez uytkownikw.

 

Czy sprawa dotyczy tylko technologii informacyjnych i techniki? Z pewnoci nie ! Wedug liderw firmy Access Testing , koncepcja testowania nie ogranicza si tylko do techniki - nawet marketing jest obszarem swego rodzaju testowaniem idei i pomysw. W wiecie tysicy konkurujcych ze sob informacji trudno jest budowa marketing wiarygodny, oparty na dajcych si wytumaczy faktach.  Nie przez przypadek wic Access testing nawizuje do terminologii bada konsumenckich,  nazywajc sw ideologi i flagow metodologi Consumer Decision Insgiht - CDI ( w do dosownym tumaczeniu, metodologia wgldu w proces podejmowania decyzji konsumenckich).  CDI pomaga zrozumie jak ludzie reaguj na to wszystko co dociera do nich drog wizualn, a wic praktycznie wikszo informacji.

 

Wyjtkowo CDI  i usug firmy Access testing na rynku australijskim polega na silnym zwizaniu z technologi eyetrackingu. Z pomoc danych eyetrackingowych  eksperci Accessa skutecznie doradzaj klientom w bardzo rnych dziedzinach, testujc efektywno wizualn komunikacji marketingowej,  uyteczno ukadw biur i sklepw, aplikacje softwarowe, maszyny do gier czy oznakowania drg i nawigacji w budynkach. Dziki zastosowaniu nowatorskich technologii, pomagajcych obiektywnie zbada zachowania uytkownika, Access skutecznie testuje jako uytkow aplikacji, zastpujc tradycyjne zgadywanie i domylanie si faktw, samymi faktami. W ten sposb duo skuteczniej bada systemy e-learningowe, intranety korporacyjne.  czc  eyetracking z analityk webow doradza w budowaniu efektywnych stron WEBowych i caych przedsiwzi e-commerce.

 

W ubiegorocznym rankingu Deloitte Technology Fast 50, obejmujcym najbardziej dynamicznie rozwijajce si firmy technologiczne w Australii, Access Testing uplasowao si w rodku stawki  Jeeli doda do tego, e wielu z klientw Access Testing to firmy spord 100 najszybciej rozwijajcych si ( wg rankingu australijskiego tygodnika Business Review Weekly), to jasnym si staje jak innowacyjne technologie i oryginalne portfolio usug bd przekaday si na wymierne sukcesy firmy.

 





 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca