home    mapa strony    praca  
  NarzÄ™dzia
  Eyetracking
  Badanie behawioralne
  Testy i rozwój ekspercki
  Wywiady FGI / IDI
  Grupy kreatywne
  Crowdsourcing
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Wywiady FGI / IDI

Wywiady FGI / IDI

Wywiady s badaniami deklaratywnymi, jakociowymi, na ich podstawie uzytkujemy od respondentów biorcych udzia w badaniu, informacje na temat realizowanego przez nich scenariusza badawczego. S one uzupenieniem bada eyetrackingowych i stosuje si je zarówno przy projektach intrakcji jak równie podczas oceny kreacji reklamowych lub opakowa. W zalenoci od specyfiki projektu stosujemy indywidualne wywiady pogebione (IDI), lub grupowe wywiady zogniskowane (FGI).


Wywiad Indywidualny (IDI)

Jest to badania kadcy gowny nacisk na uzyskiwanie informacji podczas indywidualnej rozmowy z badanym. Gówna warto badania polega na swobodzie wypowiedzi respondenta. Moderator tak kieruje przebiegiem rozmowy aby uzyska wszelkie istotne z punktu widzenia celu badwczego informacje. Ten typ badanid dostarcza przede wszystkim informacj na temat ware oraz stosunku badanego do przedmiotu bada.


Grupa Focusowa (FGI)

Badanie prowadzone z udziaem moderatora na próbie maksymalnie 8 osób, pozwala uzyska od uytkowników informacje na temat obecnej funkcjonalnoci serwisu lub odbioru kreacji. Dodatkowo, co wane uytkownicy bd proszeni o sugestie bd oczekiwania zwizane z jak najlepsz w ich pojciu funkcjonalnoci serwisu. Przebieg dyskusji jest moderowany na podstawie scenariusza, dziki czemu na forum grupy poruszane s wszystkie kluczowe kwestie.


Wyniki bada

Podstawowe wyniki bada obejmuj rarpot oraz materiay audio/video z przebiegu badania. W przypadku kiedy badania deklaratywne stanowi uzupenienie bada eyetrackingowych lub/i eksperckich, s one czci caociowego rarpotu poszerzeonego o wnioski powstajce na styku wyników zastosowania kilku - uzupeniajcych si metod badawczych.





 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca