home    mapa strony    praca  
  Home
  COGAIN - Szersza dostÄ™pność eyetrackingu
  Badania preferencji emocjonalnych
  Xerox - produkty Å‚atwiejsze w użyciu.
  Access testing - testy decyzji konsumenckich
  Poezja czy proza. Eyetrackingowy obraz czytania.
  Eyetracking wspomaga osoby niepeÅ‚nosprawne
  Jacob Nielsen orÄ™downikiem eyetrackingu
  Eyetracking i marketing behawioralny
  Ludzkie przyzwyczajenia inspiracjÄ… Microsoftu
  TheDenverChannel.com - audyt serwisu
  Eyetracking w Australii
  Enquiro i Eyetools dla Google - zÅ‚oty trójkÄ…t
  Poynter Eyetrack - nowe badani designu prasowego
  Nowy model matematyczny do systemów ET
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Aktualności ze świata > Jacob Nielsen orędownikiem eyetrackingu

Jacob Nielsen orędownikiem eyetrackingu
Kto zna wczeniejsze pogldy Nielsena moe by zaskoczony zmian jego nastawienia do nowych technik badawczych, wrcz metamorfoz pogldw. Wraenie jest tym silniejsze im lepiej pamita si jego niemal programowy artyku sprzt "Discount Usability Engineering", w ktrym przekonywa czytelnikw jak mona uprawia badania uytecznoci w sposb tani "discount usability", tylko przy uycia owka, papieru i stopera.

Bardzo trafnie t sytuacj komentuje woski designer i ekspert usability Leandro Agro, na swojej stronie LEANDER.COM, w doniesieniu, pod nieco prowokacyjnym tytuem "Anche Jakob Nielsen passa all’Eye-tracking" (Rwnie Jakob Nielsen przechodzi na Eyetracking"). Zmian pogldw Nielsena nazywa "ma rewolucj", twierdzc, e wymylona przez Nielsena metoda "discount usability" ju nie istnieje, "gra skoczona" ("Discount Usability GAME OVER").

W serwisach powiconych WEB usability, mona spotka zdjcia Nielsena, na tle robicych due wraenie kolorowych slajdw (tzw heat maps), prezentujcego wyniki najnowszych bada usabaility z zastosowaniem eyetrackingu. Swoich zwolennikw i fanw, Jacob Nielsen zaprasza w 2006 roku na seminaria powicone eyetrackingowi i usability, do Nowego Yorku, San Fracisco, Londynu czy Sydney.




 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca