home    mapa strony    praca  
  NarzÄ™dzia
  Eyetracking
  Badanie behawioralne
  Testy i rozwój ekspercki
  Wywiady FGI / IDI
  Grupy kreatywne
  Crowdsourcing
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Badanie behawioralne

Badanie behawioralne

Przygotowanie bada

Lista zada testowych jest ustalana wspólnie z klientem. Zadania powinny dotyczy najwaniejszych funkcjonalnoci, ale te nie trwa zbyt dugo, aby badani nie byli zmczeni i zdezorientowani.

  • Rekrutacja badanych nastpuje wedug wytycznych klienta
  • Przygotowanie materiaów do badania (makiety, prototypy) - w przypadku testowanie pr

Przebieg bada

Podczas testów w laboratorium, które zapewnia naturalne jednakowe dla wszystkich warunki, osoba badana wykonuje kolejne zadania. Interakcja badanego z poduktem jest nagrywana- zarówno operacje typu kliknicia, przewijanie, korzystanie z funkcjonalnoci, jak i mimika i komentarze osoby badanej.
Po zakoczeniu sesji, która nie powinna przekroczy godziny (rednio 5-7 zada), prosimy osob badan o ocen:

  • wygody uytkowania
  • estetyki
  • satysfakcji z korzystania

Analiza Danych

Analiza wyników nastpuje na podstawie nagranego materiau i obserwacji w trakcie badania. Analiza obejmuje:

  • Dane ilociowe - z programów rejestrujcych aktywno badanego na ekranie (kroki, bdy, kliknicia itp.)
  • Dane jakociowe - komentarze, opis zachowa, emocje badanego, dane recypacyjne, notatki badacza

Wyniki

Wynikiem bada i analizy jest raport z bada, który obejmuje:

  • Szczegóowe wskazania bdów w produkcie
  • Rekomendacje poprawek w postaci wytycznych projektowych
  • Dane ilociowe wskazujce na wydajno, efektywno i satysfakcj z korzystania z produktu

Raport z bada przekazywany jest w postaci:
  • Czytelnej prezentacji multimedialnej
  • Warsztatów projektowych u klienta
  • Raportu w formacie Common Industry Format wg normy ISO (na yczenie klienta)
  • Na yczenie klienta organizujemy dodatkowe warszaty projektowe, pomagajce wdroy poprawki )




 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca