home    mapa strony    praca  
  Home
  COGAIN - Szersza dostÄ™pność eyetrackingu
  Badania preferencji emocjonalnych
  Xerox - produkty Å‚atwiejsze w użyciu.
  Access testing - testy decyzji konsumenckich
  Poezja czy proza. Eyetrackingowy obraz czytania.
  Eyetracking wspomaga osoby niepeÅ‚nosprawne
  Jacob Nielsen orÄ™downikiem eyetrackingu
  Eyetracking i marketing behawioralny
  Ludzkie przyzwyczajenia inspiracjÄ… Microsoftu
  TheDenverChannel.com - audyt serwisu
  Eyetracking w Australii
  Enquiro i Eyetools dla Google - zÅ‚oty trójkÄ…t
  Poynter Eyetrack - nowe badani designu prasowego
  Nowy model matematyczny do systemów ET
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Aktualności ze świata > Eyetracking w Australii

Eyetracking w Australii

Australijska firma Colmar Brunton podpisaa porozumienie z Perception Research Services (PRS) na mocy, ktrego bdzie oferowa swoim klientom w Australii usugi wsparte technologi PRS. Umoliwia ona obserwacj ruchw gaki ocznej podczas ogldania kreacji reklamowych w internecie oraz stron www, za pomoc metody eyecatching. Technologia PRS jest uywana na wiecie przy produkcji opakowa, reklamach prasowych i outdoorowych oraz aplikacji i reklam internetowych. Jest ona podobna do technologii opracowanej przez amerykask agencj MediaAnalyzer w akademickich badaniach in DRNO.

 

Dugoletni klienci PRS to midzyinnymi : IBM, Unilever, Pfizer, General Mills, Procter & Gamble, Wrigley, Visa, General Motors, Marriott, and Johnson & Johnson. PRS wykonukje ok 500 custom studies rocznie.





 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca