home    mapa strony    praca  
  Home
  COGAIN - Szersza dostÄ™pność eyetrackingu
  Badania preferencji emocjonalnych
  Xerox - produkty Å‚atwiejsze w użyciu.
  Access testing - testy decyzji konsumenckich
  Poezja czy proza. Eyetrackingowy obraz czytania.
  Eyetracking wspomaga osoby niepeÅ‚nosprawne
  Jacob Nielsen orÄ™downikiem eyetrackingu
  Eyetracking i marketing behawioralny
  Ludzkie przyzwyczajenia inspiracjÄ… Microsoftu
  TheDenverChannel.com - audyt serwisu
  Eyetracking w Australii
  Enquiro i Eyetools dla Google - zÅ‚oty trójkÄ…t
  Poynter Eyetrack - nowe badani designu prasowego
  Nowy model matematyczny do systemów ET
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Aktualności ze świata > Poynter Eyetrack - nowe badani designu prasowego

Poynter Eyetrack - nowe badani designu prasowego

 Mino 15 lat od kiedy w 1991 r. Mario Garcia i Pegie Stark Adam przeprowadzili badanie procesu czytania gazety , w wyniku ktrego stwierdzono  jak dugo i w ktrym miejscu strony spoczywa wzrok czytajcego. Dziki tym informacjom udao si zoptymalizowa ukad, uycie koloru, kontrastu, dominujcych zdj i hierarchii na stronie. 

 

Poynter planuje badania prowadzce do budowy lepszych makiet prasowych uatwiajcych czytanie i dostpno informacji. Badania te s suplementem do poprzednich dwch bada Poynter'a 

 

The Poynter Institute jest szko dla dziennikarzy i wykadowcw dziennikarstwa.

 

 





 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca