home    mapa strony    praca  
  Home
  Czym jest Eyetracking
  Zastosowania
  AktualnoÅ›ci ze Å›wiata
  Historia
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Zastosowania

Zastosowania
ZARZDZANIE KETEGORI
  • zastosowanie przy projektach category management, dla firm producenckich (prowadzenie brandu, postrzeganie marki, rozpoznawalno promocji)
  • sterowanie nawigacj klienta w sklepie.
  • sprawdzanie organizacja hali handlowej pod katem:
      makro nawigacji - dotarcie klienta do danego dziau lub sekcji
    • mikronawigacji - poruszanie si klienta w obrbie dziau, dotarcie do pki z kategoria produktw
    • rozlokowanie materiaw reklamowych. (projekty dla wielkopowierzchniowych sklepw)
    • rozkad sekcji towarowych i dziaw produktowych w przestrzeni handlowej
    • zarzdzanie stref kasy, ukad towarw na pkach w pobliu kasy
    • "Productplamement" na pkach, layout w obrbie pki, ukad etykiet i markerw
  • analiza przygotowanych stoisk wstawienniczych pod wglem postrzegani marki, logo

REKLAMA TRADYCYJNA
  • ogldanie graficznej reklamy prasowej
  • czytanie ogosze prasowych
  • analiza wykorzystania powierzchni ogosze i reklamy prasowej
  • zauwaalno plakatw maopowierzchniowych przy rnych warunkach ogldania :
  • w urzdach i instytucjach oglnie dostpnych
  • rodkach komunikacji miejskiej i kolejowej
  • centrach handlowych
  • pretesty reklamy zewntrznej dla agencji reklamowych i zleceniodawcw w warunkach studyjnych i w warunkach rzeczywistych.
  • reklama zewntrzna wielkoformatowa (billboardy)
    • ocena przydatnoci miejsca i lokalizacji tablicy billboardowej
    • ocena percepcji treci plakatu w konkretnych lokalizacjach.
    • testy przewagi billboardw animowanych i przewijanych nad tradycyjnymi.

REKLAMA ONLINE
  • pretesty kreacji dla agencji interaktywnych i dla zlecajcych
  • detekcja ukrytych bdw koncepcji kreacji
  • spostrzegalno bannerw reklamowych w Internecie
  • badania rywalizacji reklam rnych reklamodawcw w tym samym medium
  • sposb postrzegania prezentacji sprzedaowych
  • analiza skutecznoci komunikacyjnej reklam o wysokim stopniu animacji
  • w aplikacjach ecommerce:
    • wykrywanie bdnego i mylcego nazewnictwa,
    • wykrywanie zego umiejscowienia istotnych informacji lub elementw nawigacji
    • wskazywanie zbyt dugich tekstw, ktrych nikt nigdy nie czyta
    • w kampaniach e-malinowych, sprawdzenie zdolnoci zdodbycia uwagi odbiorcy w krytycznym czasie pierwszych 5 sekund.

ERGONOMIA ZOONYCH SYSTEMW INFORMATYCZNO-TECHNICZNYCH
  • Ergonomia i przetwarzanie przez czowieka informacji i podejmowania decyzji krytycznych na stanowiskach
    • zarzdzania i sterowania produkcj przemysow
    • dyspozytorskich w energetyce, gazownictwie, ochronie rodowiska
    • kontroli lotw
    • w centrach dowodzenia w wojsku, policji i strazy poarnej
  • Badania tolerancji kierowcw i pilotw na przecienie informacj i stresem
  • ergonomia rozmieszczania przyrzdw kontrolno-pomiarowych i wskanikw w:
    • kabinach kierowcw i operatorw pojazdw roboczych
    • kokpitach lotniczych
    • tablicach synoptycznych
    • pulpitach sterowniczych
  • Detekcja i alarmowanie o stanach przemczenia i usypiania operatora na podstawie cech ruchliwoci gaek ocznych i powiek..

INTERAKCJA Czowiek - Komputer (Human Komputer Interaction - HCI)
  • testowanie jakoci ergonomicznej i uytkowej programw komputerowych oglnego zastosowania
  • jako interfejsw uytkownika w szerokodostpnych aplikacjach i urzdzeniach interaktywnych typu :
    • bankomaty
    • elektroniczne, terminale informacyjne
    • automaty do sprzeday towarw
    • telefony komrkowe z aplikacjami mobilnymi
    • elektroniczne urzdzenia wspomagajce zarzdzenie informacj osobist (PIM, PDA)
  • optymalizacja systemw wizualizacji danych w intranetach korporacyjnych, systemach CRM i aplikacjach do zarzdzania przedsibiorstwem w czasie rzeczywistym
  • analiza przystosowania systemw e-lerningowych do potrzeb i moliwoci uczcych si.
  • wsppraca z producentami oprogramowania na etapie projektowania i wdraania projektw informatycznych

SYSTEMY ZARZDZANIA INFORMACJ
  • postrzegalno znakw drogowych
  • dostpno informacji turystycznej przy drogach
  • wykrywanie stanw natoku informacji i przecienia uwagi odbiorcy
  • rywalizacja systemw informacji uprzywilejowanej (dot. bezpieczestwa) z systemami informacji komercyjnej.
  • ocena komunikatywnoci oznakowania i instrukcji ewakuacji z miejsc publicznych (lotniska , dworce, urzdy, sklepy, hotele) w sytuacjach kryzysowych .
  • testy dostpnoci wizualnej informacji przy ograniczeniu widocznoci przez czynniki naturalne lub wynikajce z sytuacji kryzysowej:
    • nadmiar i braku owietlenia naturalnego lub sztucznego
    • przy rnym stopniu ograniczenia naturalnej przeroczystoci powietrza przez czynniki w rodzaju mgy deszczu lub zadymienia

ZASTOSOWANIA Z ZAKRESU MEDYCYNY, PSYCHOLOGII PRACY
  • testy ruchliwoci gaek ocznych w diagnostyce i ocenie postpw leczenia chorb neurologicznych, psychiatrycznych i okulistycznych
  • ocena behawioralna efektw terapii zachowawczej , farmakologicznej lub operacyjnej wadi wzroku lub wad ukadu okoruchowego (zez, oczopls)
  • ksztatowanie prawidowego sposobu ogldania obrazw ultrasonograficznych i rentgenowskich w procesie ksztacenia lekarzy specjalistw radiologw
  • testowanie szybkoci reakcji okulomotorycznej oraz stabilnoci fiksacji oka jako wskanikw przydatnoci do wykonywania okrelonych zawodw, np. pracownika ochrony, kierowcy itp.
  • urzdzenia sterowiania otoczeniem za pomoc wzroku dla osb niepenosprawnych

EDUKACJA , SPORT, ROZRYWKA
  • ilociowa ocena zmian w procesu czytania na pod wpywem
    • terapii
    • kursw czytania
  • podnoszenie sprawnoci zawodnikw w sportach wymagajcych precyzyjnej koordynacji wzrokowo-ruchowej np. golf, baseball.
  • sprawdzenie sterowalnoci w interaktywnych grach komputerowych.

 

ZASTOSOWANIA WOJSKOWE I SPECJALNE 

  • badanie jakoci uytkowej i ergonomii kokpitw pojazdw bojowych
  • sterowanie urzdzeniami bojowymi przy pomocy ruchw oczu - systemy naprowadzajce
  • ergonomia pulpitw sterowniczych
  • uytecznoc aplikacji zarzdzania polem walki
  • podnoszenie sprawnoci w precyzyjnej koordynacji wzrokowo-ruchowej np.

 





 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca