Co widzi twj klient.
Badanie kreacji reklamowej daje moliwo zoptymalizowania przekazau reklamowego, oraz wyboru midzy poszczeglnymi wariantami projektowymi. Dziki badaniu eyetrackingowemu wiemy ktre elementy, w jakiej kolejnoci i jak dugo byy ogldane przez badanego. Szczeglnie wane jest pierwsze kilka sekund kontaktu z reklam, eyetracking podpowiada na pytanie czy kluczowe elementy zostay zauwaone oraz co przycigno wzrok badanego. W zestawieniu z badaniami deklaratywnymim (FGI czy IDI) moemy uzyska szczegowy i peny obraz efektywnoci danej kreacji reklamowej.
- Interentowe kreacje reklamowe
- Reklamy w prasie
- Outdoor
- Spoty wideo
- Emailing
Efektywno przekazu.
W wyniku badania na bazie wniosku zawierajcego, kluczowe informacje na temat procesu kontaktu wzrokowego z reklam oraz zapamitywalnoci i oglnego stosunku badanego do reklamy. Powstaje reklama zwracajca uwag grupy docelowej, implementujca w wiadomoci ogldajcego podane informacje i skojarzenia, komunikujce dany brand.