Reklama

Co widzi twj klient.

Badanie kreacji reklamowej daje moliwo zoptymalizowania przekazau reklamowego, oraz wyboru midzy poszczeglnymi wariantami projektowymi. Dziki badaniu eyetrackingowemu wiemy ktre elementy, w jakiej kolejnoci i jak dugo byy ogldane przez badanego. Szczeglnie wane jest pierwsze kilka sekund kontaktu z reklam, eyetracking podpowiada na pytanie czy kluczowe elementy zostay zauwaone oraz co przycigno wzrok badanego. W zestawieniu z badaniami deklaratywnymim (FGI czy IDI) moemy uzyska szczegowy i peny obraz efektywnoci danej kreacji reklamowej.
  • Interentowe kreacje reklamowe
  • Reklamy w prasie
  • Outdoor
  • Spoty wideo
  • Emailing


Efektywno przekazu.

W wyniku badania na bazie wniosku zawierajcego, kluczowe informacje na temat procesu kontaktu wzrokowego z reklam oraz zapamitywalnoci i oglnego stosunku badanego do reklamy. Powstaje reklama zwracajca uwag grupy docelowej, implementujca w wiadomoci ogldajcego podane informacje i skojarzenia, komunikujce dany brand.