Reklama

Co widzi twój klient.

Badanie kreacji reklamowej daje mo¿liwo¶æ zoptymalizowania przekazau reklamowego, oraz wyboru miêdzy poszczególnymi wariantami projektowymi. Dziêki badaniu eyetrackingowemu wiemy które elementy, w jakiej kolejno¶ci i jak d³ugo by³y ogl±dane przez badanego. Szczególnie wa¿ne jest pierwsze kilka sekund kontaktu z reklam±, eyetracking podpowiada na pytanie czy kluczowe elementy zosta³y zauwa¿one oraz co przyci±gnê³o wzrok badanego. W zestawieniu z badaniami deklaratywnymim (FGI czy IDI) mo¿emy uzyskaæ szczegó³owy i pe³ny obraz efektywno¶ci danej kreacji reklamowej.
  • Interentowe kreacje reklamowe
  • Reklamy w prasie
  • Outdoor
  • Spoty wideo
  • Emailing


Efektywno¶æ przekazu.

W wyniku badania na bazie wniosku zawieraj±cego, kluczowe informacje na temat procesu kontaktu wzrokowego z reklam± oraz zapamiêtywalno¶ci i ogólnego stosunku badanego do reklamy. Powstaje reklama zwracaj±ca uwagê grupy docelowej, implementuj±ca w ¶wiadomo¶ci ogl±daj±cego po¿±dane informacje i skojarzenia, komunikuj±ce dany brand.