home    mapa strony    praca  
  Obszary
  Użyteczność
  Ergonomia
  Psychologia
  Reklama
  Półka sklepowa
  Informacja publiczna
Kontakt
formularz kontaktowy
office@eyetracking.pl
   
+22 428 23 85
+22 203 40 99
   
Eyetracking Sp. z o.o.
  ul. Krolowej Aldony 6 / 3
  03-928 Warszawa
zobacz na mapie
   
 
  
Home > Ergonomia

Ergonomia

Przyzjazne urzdzenia.

Ergonomia czyli atwo i intuicyjno uycia jest jedn z kluczowych cech z punktu widzenia wyboru produktu przez klienta. Z uwagi na coraz bardziej zoone interfejsy oraz coraz wieksze moliwo funkcjonalne urzdze, czytelne i intuicyjne zaprojektowanie interakcji decyduje o stosunku uytkownika do produktu. Badania eyetrackingowe w ergonomi stosuje si np. w badanich:

  • Telefonów komórkowych
  • Tablic rozdzielczych samochodów
  • Kokpitów kabin samolotów
  • Paneli sterowania w przemyle
  • Urzdze AGD
  • Ergonomi stanowiska pracy

 

Jak wyglda badanie.

Badanie przeprowadzane jest na bazie scenariuszy zawierajcych najwaniejsze czynnoci wynikajce z uywania danego urzdzenia. Badanie prowdzone jest eyetrackerem stacjonarnym lub mobilnym w przypadku jeeli uycie badaniego urzdzenia wie sie z przemieszczaniem i swobod ruchu badanego. Wnioski z badania ocene stanu ergonomii urzdzenia oraz uwagi i zalecenia majce na celu podniesienie wartoci uytkowej. Dowiesz si midzyinnymi:

  • Jakie elementy rozpraszay uwage badanego
  • Jakie których elementów i dlaczego nie móg on znale
  • Czy elementy byy czytelne
  • Czy ich uycie i zachowanie byo zgodne z przewidywaniami
  • Czy elementy byy w miejscach w których badany sie tego oczekiwa




 
Jeżeli chcesz otrzymywać najnowsze informacje z branży badań eyetrackingowych oraz nowości w ofercie firmy zapisz się na nasz newsletter.

  
  zapisz
(c)2005-2007 Eyetracking Sp. z o.o.                             home    webmaster    mapa strony    praca