Enquiro i Eyetools dla Google - złoty trójkąt

Z³oty trójk±t, jest bardziej marketingowym chwytem ni¿ faktyczn± nowo¶ci±. Znajomo¶æ zasady czytania dowolnej listy od lewej do prawej oraz z góry na dó³ daje w efekcie wniosek i¿ najbardziej gor±cym obszarem jest w³asnie obszar lewego górnego rogu. Jednak to badania prowadzone przez Enquiro i Eyetools  dla Googla da³y jasny i empiryczny dowód takiego stanu rzeczy. Podobnie jak F-shaped pattern, obszar który powstaje w wyniku czytania kolejnych linii tekstu ale coraz krótszych fragmentów.

 

Interesuj±ce s± równie¿ wynika badania ogl±dalno¶ci poszczególnych pozycji w wynikach wyszukiwania:

 

Rank 1 - 100%
Rank 2 - 100%
Rank 3 - 100%
Rank 4 - 85%
Rank 5 - 60%
Rank 6 - 50%
Rank 7 - 50%
Rank 8 - 30%
Rank 9 - 30%
Rank 10 - 20%