„Jeste¶my bardzo zadowoleni z uruchomienia nowego designu, zawieraj±cego szereg zmian. Dziêki nowatorskim badaniom poznali¶my opinie naszych u¿ytkowników, które bardzo pomog³y nam podczas udoskonalania serwisu. Teraz nawigacja strony sta³a siê ³atwiejsza, a dostêpno¶æ informacji zwiêkszy³a siê wielokrotnie.”
Punktem wyj¶cia do poprawy ergonomii strony by³y badania focus groups , przeprowadzone z udzia³em u¿ytkowników, którzy wyrazili swoje opinie na temat funkcjonalno¶ci serwisu, a tak¿e podzielili siê sugestiami dotycz±cymi ewentualnych zmian w witrynie. Badania focusowe zosta³y dodatkowo wsparte badaniami eyetrackingowymi, które pozwoli³y dok³adnie prze¶ledziæ proces percepcji wizualnej strony oraz kojarzenia i wyszukiwania informacji.
W efekcie badañ sformu³owano nastêpuj±ce wnioski: u¿ytkownicy poszukuj± aktualizacji, które powinny znajdowaæ siê w postaci headline'ów mo¿liwie jak najwy¿ej na stronie, natomist obiekty video, które w odbiorze strony odegra³y bardzo wa¿n± rolê, powinny byæ wiêksze ni¿ dotychczas.
Efekty kilku miesiêcznego projektu mo¿na zobaczyæ na : TheDenverChannel.com
Identyczne dzia³ania mia³y miejsce dla CincinatiChannel.com kilka miesiêcy wcze¶niej.
TheDenverChannel.com jest portalem informacyjnym kana³u 7, jednego z potentatów mediowych w USA - sieci ABC.