Przeprowadzanie badañ w sklepie lub w terenie na ¿ywo staje siê prostsze i bardziej efektywne - Tobii Glasses pozwalaj± na bezinwazyjne i precyzyjne ¶ledzenie wzroku konsumenta w jego naturalnym otoczeniu.
Tobii Techonolgies leader na rynku urz±dzeñ eyetrackingowych wprowadza do sprzêda¿y nowy model. Tobii Glasses to urz±dzenie wygl±daj±ce jak okulary - lekkie i dyskretne. Mo¿emy w nie wyposa¿yæ potencjalnego klienta robi±cego zakupy w sklepie, dziêki temu poznamy dok³adnie to jak obserwuje produkty, sklep, reklamy w trakcie procesu zakupowego. Dziêki oprogramowaniu Tobii Studio szybko i efektywnie poznany wyniki przeprowadzonych badañ przedstawione w formie graficznej - mapy cieplne, ¶cie¿ki patrzenia oraz danych statystycznych, okre¶laj±cych ile czasu klient patrzy³ na dany produkt, jak czêsto powraca³ do niego wzrokiem i wiele wiêcej.
Od d³u¿szego czasu na rynku badañ marketingowych ro¶nie zainteresowanie eyetrackerem mobilnym - obecnie rozwi±zania nie zaspokajaj± wymogów klientów. Tobii Glasses zapewnia szybk± i intuicyjn± obs³ugê - nie du¿e koszty przygotowania osób do wspó³pracy ze sprzêtem, brak ograniczeñ i skrêpowania dla klienta poprzez bardzo przyjazny i ergonomiczny wygl±d oraz wynki badañ dostêpne chwilê po rejestracji dziêki oprogramowaniu Tobii Studio.
Obszary wykorzystania nowego eyetrackera Tobii Glasses:
badania shoperowe
badania pó³ki
badania komunikacji w miejscach u¿ytku publicznego
badania efektywno¶ci wszelkich form reklamy zewnêtrzenej
ergonomia kokpitów i pulpitów sterowniczych
ergonomia urz±dzeñ i przedmiotów codzienniego u¿ytku