Szkolenia prowadz± osoby z najd³u¿szym sta¿em w badaniach eyetrackingowych w Polsce. Dziêki naszej wiedzy, badania w twojej firmie bêd± prowadzone efektywnie z wykorzystaniem najnowszych narzêdzi firmy Tobii. W zakres szkolenia wchodz± kwestie metodologicznie, techniki analizy wyników jak równie¿ sam proces projektowania i zarz±dzania badaniami.
Metodologia eyetrackingowa
Szkolenie 1 dniowe, max. 3 osoby.
Czê¶æ Teoretyczna:
- Przygotowywanie i planowanie badan eyetrackingowych.
Omówione zostan± etapy planowania i przygotowywania badañ zaczynaj±c od zdefiniowania celu badañ, koñcz±c na prawid³owym zdefiniowaniu scenariuszy zadañ.
- Organizacja i przeprowadzenie badan.
Punkt ten obejmuje organizacje badan ³±cznie z rekrutacja u¿ytkowników. Omówione zostan± równie¿ etapy wykonywania badañ od przywitania u¿ytkownika do zapisu wyników i przeprowadzania badañ potestowych
Czê¶æ Praktyczna:
- Przedstawienie sprzêtu i oprogramowania do badañ.
W tej czê¶ci w laboratorium do badañ zostanie zaprezentowany sprzêt Tobii T120 lub X120 oraz Tobii Studio, oprogramowanie do zarz±dzania badaniami oraz analizy materia³u badawczego. Uczestnik zdobêdzie umiejêtno¶ci przeprowadzenia badania z wykorzystaniem najnowocze¶niejszego oraz najbardziej obecnie zaawansowanego na ¶wiecie narzêdzia do badañ eyetrackingowych.
- Praca z danymi i analiza wyników.
Po przeprowadzeniu krótkiego badania na 1-2 osobach, uczestnik bêdzie móg³ zapoznaæ siê z mo¿liwo¶ciami oprogramowania do analizy wyników. Poznaæ podstawowe typy wyników u¿ywane w metodologii eyetrackingowej, oraz odczytywanie informacji na ich podstawie.
- Raportowanie i wytyczne projektowe.
Na zakoñczenie omówione zostan± przyk³adowe raporty z badañ eyetrackingowych oraz wytyczne projektowe. Przedstawione zostan± zasady wnioskowania w oparciu o analizê materia³u z badañ eyetrackingowych i przygotowywania wytycznych dla developerów i projektantów.
Cena: 3200 netto
Badania eyetrackingowe w praktyce
Szkolenie 2 dniowe, max. 4 osoby.
1 dzieñ - Czê¶æ Teoretyczna:
Pierwszego dnia szkolenia uczestnik zapozna siê z podstawami teoretycznymi przygotowywania i przeprowadzania badañ u¿yteczno¶ci z udzia³em u¿ytkownika i wykorzystaniem metody eyetracking.
- Zasady przygotowywania i planowania badan eyetrackingowych.
Omówione zostan± etapy planowania i przygotowywania badañ zaczynaj±c od zdefiniowania celu badañ, koñcz±c na prawid³owym zdefiniowaniu scenariuszy zadañ.
- Formy ogranizacji badañ.
Omówione zostan± mo¿liwo¶ci organizacji badañ, np. po³±czenie badañ eyetrackingowych z focus groups. W tym punkcie omówimy równie¿ rekrutacje u¿ytkowników.
- Przygotowanie do przeprowadzenia badañ i wykonanie testów u¿yteczno¶ci.
W tym punkcie skupimy siê na tym, o czym trzeba pamiêtaæ przed wykonywaniem badañ, aby wszystko przebieg³o bez problemów, a tak¿e dok³adnie omówimy wykonywanie testów.
- Prezentacja sprzêtu i oprogramowania do badañ eyetrackingowych.
Na zakoñczenie w laboratorium do badañ zostanie zaprezentowany sprzêt i oprogramowanie. Uczestnicy zostan± przeszkoleni w podstawowej obs³udze sprzêtu.
2 dzieñ - Czê¶æ Warsztowa:
Drugi dzieñ szkolenia to æwiczenia praktyczne. Zaczniemy od przeprowadzenia badania na 3 osobach. W trakcie badania wykorzystanie wiadomo¶ci z pierwszego dnia szkolenia. Badanie zostanie od pocz±tku zaprojektowane i przeprowadzone przez uczestnika szkolenia pod nadzorem prowadz±cego badanie. Test zostanie zakoñczony analiz± danych oraz wyników programu do badañ eyetrackingowych. Zostanie równie¿ omówiony raport z wykonanych badañ – zwrócimy uwagê na to, co powinien zawieraæ i jak go przygotowaæ.
Cena: 4950 netto